Za pisanje člankov cena ne sme biti prvi pogoj

Pisanje člankov cena

Zakaj za pisanje člankov cena ne sme biti prvi pogoj pri izbiri izvajalca? V nadaljevanju vse okoli določanja cene za pisanje člankov in drugih tekstovnih vsebin.

Profesionalni pisci zelo dobro vedo, kako oblikovati posamezne ključne besede in fraze, da s tem pritegnejo vaše bralce in jim pomagajo hitro in učinkovito najti tisto, kar potrebujejo. Cena za pisanje člankov je lahko odvisna od različnih parametrov, pri čemer je še kako pomembno tudi, komu boste zaupali pisanje. Toda, kako določiti ceno naročenega članka? Oglejmo si različne dejavnike, ki so pomembni pri določanju cen za pisanje člankov.

Dolžina članka

dolžina člankaDolžina članka bo imela precej pomembno vlogo pri določanju njegove cene. Daljši članki zahtevajo več raziskav, več časa za pisanje in več urejanja. Večina profesionalnih piscev zaračunava svojo storitev glede na število besed.

Krajši je članek, nižja bo cena. A ne vedno! Ko se odločate o dolžini naročenega članka, prav tako ne glejte zgolj na ceno. Najprej se vprašajte, kaj želite s člankom doseči.

Običajni SEO članki so dolgi med 300 in 500 besed, čeprav velja, da daljši kot je članek, bolj je uspešen pri razvrščanju v spletnih iskalnikih. Vseeno pa temu podatku ne gre slepo slediti.

Če za določeno vsebino nimate na voljo dovolj raznovrstnih in zanimivih informacij, bo bolje napisati nekoliko krajšo vsebino. V zadnjem času velja, da so najbolj idealni SEO članki, ki imajo dovolj kakovostne vsebine, dolgi med 800 in 1500 besedami.

Namen članka

H končni ceni članka prispeva tudi njegov namen.

  • Se članek piše za namene SEO?
  • Je članek namenjen prodaji?
  • Je vsebina namenjena objavi na vašem blogu ali spletnem mestu?

Glede na namen se lahko pri oblikovanju besed uporabljajo različne tehnike, kar seveda vpliva na ceno. V tem primeru dolžina vsekakor ne bo ključni faktor pri določanju cene, zato pisci in agencije navadno ne postavljajo kakšnih splošnih cenikov. Samo predstavljajte si za primer, da je treba napisati dva članka enake dolžine. Enega o pripravah na prvi spomladanski tek in o potrebni tekaški opremi. Drugega pa na temo jedrske fuzije, v jeziku znanosti in z vsemi potrebnimi podatki. Logično, cena obeh člankov se bo, ne glede na število besed, močno razlikovala.

Objava na drugih blogih

Če želite članke objaviti na zunanjih portalih z namenom grajenja povratnih povezav, lahko pričakujete, da boste za kakovostno delo izkušenih piscev, ki razumejo optimizacijo SEO in delovanje povratnih povezav pri uvrstitvah v Googlu, plačali nekoliko več kot običajno.

Vendar pa so te povezave zlata vredne, saj neposredno na vaše spletno mesto ali blog pripeljejo ciljne obiskovalce, ki jih že zanima vaša ponudba, ter spletnim iskalnikom sporočijo, da se tam nahaja nekaj, o čemer se je drugim zdelo vredno pisati na svoji spletni strani.

Zakaj najeti profesionalnega pisca

Profesionalno pisanje člankovNa koncu naj še enkrat povem, da so cene profesionalnega pisanja člankov v veliki meri odvisne od dolžine, namena, potrebnih raziskav in tega, ali bodo objavljeni na zunanjih portalih. Študenti morda lahko zagotavljajo cenejše storitve, vendar jim v večini primerov primanjkuje izkušenj in znanja v primerjavi z izkušenejšimi pisci, ki verjetno stanejo več.

Zase lahko rečem, da se s pisanjem ukvarjam 25 let in več, s samim SEO delom optimizacije spletnih strani pa preko 10 let. Leta izkušenj na teh področjih in na tisoče dostavljenih tekstov se vendarle poznajo. Mnogo lažje je stranki na začetku pomagati, svetovati, in delo steče hitreje. Profesionalni pisci člankov in drugih vsebin zagotavljajo dodano vrednost s kakovostnim delom, ki pritegne bralce in pomaga graditi vašo spletno prisotnost.

Naj dodam še nekaj. Sam nisem zgolj pisec, ampak pred pričetkom pisanja preverim tudi število iskanj ključnih besed na Googlu, namesto ene ključne besede uporabljam kopico sinonimov in povezanih daljših ključnih besed, saj spletni iskalniki ne delujejo več tako, kot pred leti. Prav tako poznam vrednost notranjih in zunanjih povezav, za katere vem kam in kako jih umestiti.

Pomembni so še naslovi in pod-naslovi ter slike, ki morajo biti ustrezno optimizirane (velikost v kb, ime datoteke itd.). Za stranke, po dogovoru, kasneje beležim tudi statistike s pomočjo namenskih aplikacij in drugih orodij, predlagam spremembe, izboljšave in jih tudi izvedem. Potrebujete še administracijo in redne objave na svoji WordPress strani? Ni problema!

Sporočite svoje želje, povprašajte o vsem kar vas zanima in zagotovo se bomo dogovorili na način, ki bo ustrezal vsem.