Pisanje kakovostnih SEO člankov za večjo prepoznavnost

pisanje člankov

Pisanje člankov in drugih kakovostnih vsebin za splet je lahko obenem izziv in umetnost. Če želite optimizirati vidnost svojega spletnega mesta, obstajajo določeni nasveti in triki za pisanje uspešnih SEO člankov.

In naj takoj poudarimo nekaj: Pisati zgolj za spletne iskalnike in uvrstitve v njih, bi bila gromozanska napaka! Dejstvo je, da so spletni iskalniki izjemno napredni, k čemur bo sedaj še dodatno pripomogla umetna inteligenca, ki v naša življenja vstopa z velikimi koraki. To pomeni, da zlahka razločijo med kvalitetno vsebino za bralca, ki mu nudi iskane informacije, in vsebinami, ki so na spletni strani zgolj zaradi boljših uvrstitev.

To pomeni, da lahko s pisanjem za iskalnike in ne ljudi, naredite več škode kot koristi. Spletni iskalniki, kot je Google, bodo takšne vsebine namreč prepoznali, označili za slabe in jih potisnili proti dnu zadetkov. Tega pa si ne želite, kajne? V tem prispevku bomo predstavili nekaj osnov pisanja dobrih vsebin SEO, vključno s tem, koliko besed na članek si morate prizadevati napisati, kako izbrati dober naslov, podnaslove in podobno. Če ste ta trenutek nekoliko zmedeni, povejmo, da je možno pisati tako za SEO, kot za bralca, le potruditi se je treba in seveda poznati nekatere SEO zakonitosti.

Izbira dobrega naslova

pisanje člankovNaslov članka je ena najpomembnejših stvari, ko gre za optimizacijo vaše prepoznavnosti na spletu. Vaš naslov mora biti kreativen, a hkrati preprost – bralcem mora dati idejo, o čem govori vaš članek, ne da bi bil predolg ali zapleten. Vključevati mora tudi ustrezne ključne besede, da bodo iskalniki zlahka ugotovili, katere teme so obravnavane v vašem članku. Ključnih besed pa vendarle ne gre zlorabljati in z njimi dobesedno preplaviti članka. Morda je to nekoč prinašalo rezultate, danes pa je žal (ali na srečo) ravno obratno.

Pri naslovih in podnaslovih poskušajte uporabiti ključne besede (ali njihove različice – sinonime), ki so pomembne za temo vašega članka. To bo iskalnikom pomagalo prepoznati teme, ki so zajete v posameznem razdelku, bralcem pa olajšalo iskanje specifičnih informacij v članku. Prav to je namreč osnovni namen spletnih iskalnikov. Da svojim uporabnikom ponudijo karseda relevantno vsebino. Torej, najboljši odgovor na njihovo vprašanje, ki so ga zapisali v spletni iskalnik. Bralec najprej pogleda po naslovu in podnaslovih, saj si prizadeva kar najhitreje najti vsebino, ki jo išče. Pomagajte mu!

Pisanje kakovostne vsebine

Če želite zagotoviti, da se bodo bralci ukvarjali z vašo vsebino in se vračali na vašo spletno stran ali blog, poskrbite za pisanje kakovostnih vsebin, ki bodo zanimive, informativne, morda tudi zabavne. Ne pozabite, da imate svoje občinstvo, zato pri pisanju vsakega članka pomislite nanj, da boste lahko zagotovili, da bo vaša vsebina izpolnjevala njihove potrebe. Ne pozabite tudi, da je za kakovostno vsebino potreben čas. Če želite, da vaši članki resnično izstopijo iz množice podobnih, s pisanjem člankov nikar ne hitite.

Prav hitenje prinaša vsebine slabše kakovosti, ki vaših bralcev ne bodo zanimale in bodo stran hitro zapustili. Čas branja je še eden od poglavitnih kriterijev, ki ga Google upošteva pri uvrstitvah! Spoštujte bralca in se zanj vedno potrudite po najboljših močeh. Kakovost naj bo vaše prvo vodilo. Ne pričnite s pisanjem, dokler v glavi nimate izdelanega naslova. Pred iskanjem naslova pa dobro razmislite tudi o ključni besedi, ki bo predstavljala vsebino. S pomočjo spletnih orodij se pozanimajte, ali jo vaši bralci sploh iščejo. Morda iščejo nekoliko drugače, kot ste si predstavljali sami. Brez osnov žal ne bo šlo. Če ste v dilemi, se še vedno lahko obrnete na nas!

V agenciji DVAAJA uporabljamo Googlova orodja za raziskavo iskanj posameznih ključnih besed in strankam glede tega tudi ustrezno svetujemo. Te so vedno znova presenečene nad tem, da so precej pogosteje iskane popolnoma druge besede iz njihove niše, ko tiste, ki so jih izbrali sami.

Koliko člankov morate napisati na teden?

kreativno pisanjeKo gre za to, koliko člankov napisati na teden, je to v resnici odvisno od tega, na koga ciljate s svojo spletno stranjo in o katerih temah ti bralci želijo brati. Če na primer ciljate na lastnike podjetij, ki bi jih lahko zanimalo branje o marketinških ali finančnih nasvetih, bodo morda potrebne pogostejše objave, kot če ciljate na matere ali gospodinje, ki so doma in jih bolj zanimajo nasveti o vzgoji otrok ali recepti. Na koncu se morate kot avtor/pisec/bloger/strokovnjak/spletni upravitelj/ sami odločiti, kako pogosto je treba objavljati vsebine za čim večjo prepoznavnost med vašim ciljnim občinstvom.

Lahko pa vam svetujemo naslednje. Skozi leta ukvarjanja s pisanjem člankov in spletno optimizacijo smo prišli do zaključka, da je potrebno na blogu objavljati vsaj enkrat tedensko. Gre za minimalno število objav, ki še prinaša rezultate. Seveda pa je treba pri tem upoštevati tudi, da mora biti vsebina kakovostna, dovolj raznolika in zanimiva. Bralcu morate ponuditi vsebino z dodano vrednostjo, in ne zgolj “puhlic”, od katerih nima ničesar. Na vaši strani se je znašel, ker ima vprašanja ali težave in zanje išče rešitve. Načeloma pa je bolje objavljati manj kakovostnih kot več nekakovostnih vsebin.

Včasih je pisanje bolje prepustiti drugim

Na splošno je pri pisanju uspešnih SEO člankov za največjo vidnost na spletu vključenih več dejavnikov, o katerih bomo pisali v prihodnjih zapisih na našem blogu. Morda se sprašujete, zakaj sploh pišemo o tem in ali ne bodo vsi zgolj izkoristili podatkov, ter vsebine napisali sami. Naš cilj ni skrivanje podatkov, ampak svetovanje o tem, kako ustvariti kakovostne vsebine. Zavedamo se, da navkljub vsem nasvetom, ki jih podelimo, podjetja še vedno potrebujejo storitev kot je naša. Če se sprašujete zakaj, vam lahko podamo nekaj očitnih razlogov.

  • Podjetnik nima časa za pisanje člankov.
  • V podjetju ni zaposlene osebe, ki bi skrbela za pisanje vsebin.
  • Za nov članek enostavno ni ideje.
  • Pisanje vsebin zahteva analitiko, načrtovanje, kreativnost, poznavanje tematike in precej znanja o SEO.

Od izbire dobrega naslova, pisanja, do objave kakovostne vsebine, prilagojene določenemu ciljnemu občinstvu, vas čaka veliko dela.